Direktlänk till inlägg 20 mars 2018

Dålig uppdatering

Av Emma Tunell - 20 mars 2018 13:28

Hej alla det va ju ett tag sedan sist jag skrev någonting här på denna blogg. Jag ber om ursäkt för det. Det har vart så mycket runt omkring i mitt liv, och jag hoppas att ni har överseende med det. Jag hoppas att ni alla mår bra, själv så mår jag sådär, det går som sagt lite upp och ner..
Men thats life liksom, sånt är livet.
Jag ska försöka på att bli bättre på att uppdatera här på bloggen, verkligen, för eran skull och för min egen:) men ni får ha det så bra och ta hand om varandra. Kraaam//Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Tunell - 12 december 2017 13:37


Hej alla fina! Jag tänkte fråga er en sak, vad vill ni se för videos? Behöver lite hjälp på traven här känner jag. Kom med förslag vettja! Skulle vara kul att göra en frågestunds video bland annat, Det är det enda jag har kommit på själv. Men behöv...

Av Emma Tunell - 8 december 2017 05:56


Hej Alla! Vill bara berätta att jag äntligen har kommit igång med min nya Youtube kanal Nu! , och det känns verkligen jättekul och bra. Att liksom få börja om på nytt känns helt fantastiskt roligt :) hoppas att ni kommer att tycka det också!:) Har ...

Av Emma Tunell - 6 december 2017 13:28


Hej alla! Jag vill bara berätta för er att jag har en ny Youtube kanal :) Och varför jag heter Emma Jansson är för att jag vill börja om med mitt liv helt och hållet. Min mamma heter Jansson i efternamn så de är därför, så ni vet:) Men jag länkar m...

Av Emma Tunell - 5 december 2017 12:01

Hej alla! Förlåt för att jag inte på upp bild på mina nya skor här om dagen, hade så mycket annat att göra den dagen. Men nu iallafall så kommer det upp några bilder på mina nya skor! Hoppas att ni kommer att gilla det :) Jag köpte dessa skor på di...

Av Emma Tunell - 3 december 2017 08:57

Hej alla fina människor där ute. Kan ni fatta att idag är det 1:a Advent??!! Det är helt sjukt vad det här året har gått fort. Iallafall, idag är det Söndag den 3 December och klockan är cirka 08.44 när jag skriver detta inlägg. Jag vaknade för c...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Är en tjej på 19 år från Borlänge i Dalarna. Mitt största intresse är smink och skönhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards